miercuri, 6 aprilie 2011

Rihanna

Nu, asta nu este o concluzie  in  urma vizionării videoclipului S&M al artistei ci o afirmaţie a lui RedRIRI însăşi în revista Rolling Stone.
Da, aşa cum aţi citit, roşcatei îi place să fie legată şi pălmuită peste popou, în dormitor. Rrrrrr! Sexy şi rea! Sau mai bine zis, sexy şi posedată!
Nu degeaba cei de la Rolling Stone au poreclit-o Queen of Pain.
“Cred că sunt puţin masochistă. Îmi place să mă simt ca şi cum aş aparţine cuiva. Îmi place să fiu legată şi plesnită peste fese. Îmi place să fiu biciuită.  E ciudat, dar îmi place. Însă prefer să fiu spontană. Biciurile şi lanţurile sunt prea planificate. Trebuie să te opreşti din ceea ce faci şi să cauţi biciul. Prefer ca ei să-şi folosească mâinile”, a spus roşcata perversă.
Acum înţeleg de ce a ieşit ea învineţită din dormitorul lui Chris Brown. Fata o fi zis “loveşte-mă! fii dur!” iar rapperul încins la maxim şi-o fi luat rolul în serios (ca să o satisfacă) şi n-a mai ştiut unde să se oprească.
Mai în glumă, mai în serios, nu e nimic rău să fii puţin perversă, nu? Bărbaţilor le place.
Dar se pare că masochismul nu este  o pasiune dezvoltată peste noapte, ci este o urmare a traumelor suferite de Rihanna în copilărie.
Mulatra focoasă şi adorată de astăzi nu a dus-o pe roze pe când era copil, având un tată alcoolic şi dependent de droguri, care priza cocaină în faţa ei.                                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu