joi, 7 aprilie 2011

Mihai Bendeac:Nu sunt un model în viata privata

Acum că o ţară întreagă ştie cu cine se iubeşte Mihai Bendeac, actorul sare în sus că viaţa lui a ajuns pe buzele tuturor.
Într-o postare pe blogul personal, vedeta emisiunii În puii mei îşi spune oful cu privire la acest subiect:
“As vrea ca idiotii care sar de fund in sus in a comenta viata mea amoroasa ori sexuala, sa se abtina. Nu sunt casatorit (nici nu am de gand, eu fiind insurat cu profesia mea), nu am copii, fac ce vreau. Daca urasc ceva este circul mediatic. Atat am de declarat: “Inca sunt tanar!” Nu sunt un model in viata privata. Nici nu-mi doresc. Ar fi plictisitor. In concluzie: nu! Nu m-am insurat, nu m-am “luat”, nu m-am logodit. Dar incerc sa descopar un om iar acel om incearca sa ma descopere pe mine. Deocamdata atat. Punct acestui subiect.”
Hmm… atunci când el comentează şi face parodii despre viaţa amoroasă a altora e OK? Însă atunci când el este cel vizat atunci suntem idioţi?
Mihai dragă, nu te credeam chiar atât de ipocrit. Refuz să cred şi acum acest lucru. Eşti un ins simpatic, eşti o vedetă şi prin urmare paparazzii se ţin scai după dosul tău… şi al Andreei! :P
Acceptă situaţia şi-o să fii mai relaxat!
Metoda e testată! Garantat 100%! ;)                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu